فعالیت این سایت مطابق قوانین کشور میباشد

دانلود مراسم اسکار و فرش قرمز 2014

نویسنده: مدیر

دانلود مراسم اسکار و فرش قرمز 2014

دانلود مراسم اسکار و فرش قرمز 2014 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

هم اکنون مراسم سال ۲۰۱۴ که ۸۶امین دوره از مراسم سالیانه می باشد آماده دانلود بوده و شما می توانید این مراسم را با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان از وبسایت پردیس موزیک دریافت نمایید.

 

جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

 

دانلود مراسم اسکار و فرش قرمز 2014 : DOWNLOAD

نظرات
  • siavash چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲

    از سایت خوب شما ممنونم لطفا آثار موسیقی اصیل نظیر استاد شجریان و استاد علیزاده و استاد کیهان کلهر را نیز جهت دانلود ارائه دهید.